Antalya'da 15 katlı binada güvenliksiz çalışan işçiler şoke etti

Antalya'da 15 katlı binada güvenliksiz çalışan işçiler şoke etti

Antalya'da 15 katlı binanın dış cephesine kurulan iskelede hiçbir güvenlik önlemi almadan çalışan inşaat işçileri yürekleri ağza getirdi. Tedirgin eden işçilerin çalışma anları ise kameraya yansıdı.

2022.09.30 09:58 - Son Güncellenme: 2022.09.30 09:58 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Antalya'da 15 katlı binada güvenliksiz çalışan işçiler şoke etti

Olay, Muratpaşa ilçesi Meltem Mahallesi'nde 15 katlı bir binanın dış cephesinde yaşandı. Binada boya çalışması yapan inşaat işçileri iskele kurdu. Kurulan iskelede emniyet kemeri ve kaskı bulunmadan çalışan işçiler adeta canlarını hiçe saydı. İşçilerin zaman zaman oturarak boya yapmaları ve inşaat malzemelerini taşıdıkları makara halatını tutmaları ise yürekleri ağza getirdi.

Tehlikeli anlar kameralar tarafından kaydedildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2022.09.30 09:58 - Son Güncellenme: 2022.09.30 09:58 - HABER MERKEZİ
A