"Anne olmak beni büyüttü"

"Anne olmak beni büyüttü"

İlhan Sabancı'nın eşi Pınar Sabancı, önceki gün kızı Arya (2.5) ile Bebek Parkı'ndaydı.

2019.03.08 17:26 - Son Güncellenme: 2019.03.08 17:26 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Anne olmak beni büyüttü"

Dostlarıyla buluşup kahve içen Pınar Sabancı, daha sonra teknesine binerek Beykoz'daki evine geçti.

Pınar Sabancı, bir röportajında, "Anne olmak beni büyüttü, olgunlaştırdı. Büyük kalıplarım, kurallarım yok. Ben de anneliği onlarla öğreniyorum" demişti.

Yalçın-Neslihan Sabancı'nın oğlu İlhan Sabancı, Ekim 2010'da Pınar Konca ile evlenmişti. Pınar Sabancı, 22 Mart 2014'te oğlu Yalçın'ı, 8 Aralık 2016'da kızı Arya'yı, 30 Ekim'de de Lia'yı dünyaya getirmişti. (Posta)

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2019.03.08 17:26 - Son Güncellenme: 2019.03.08 17:26 - HABER MERKEZİ
A