Ankaragücü maçı sonunda taraftarlardan taşkınlık

Ankaragücü maçı sonunda taraftarlardan taşkınlık

Ankaragücü taraftarları, 3-1 Adana Demirspor mağlubiyetinin ardından stadyum çıkışında, otobüslerinden inerek taşkınlık çıkardı. Olaya müdahale eden çevik kuvvet ekipleri Ankaragücü taraftarlarını otobüslerine bindirdi.

2023.01.14 20:27 - Son Güncellenme: 2023.01.14 20:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ankaragücü maçı sonunda taraftarlardan taşkınlık
00:26 Ankaragücü maçı sonunda taraftarlardan taşkınlık

İLGİLİ VİDEO

Ankaragücü maçı sonunda taraftarlardan taşkınlık

Spor Toto Süper Lig'in 19. haftasında MKE Ankaragücü deplasmanda Adana Demirspor'a 3-1 mağlup oldu. Maçın ardından stadyumdan ayrılan Ankaragücü taraftarları otobüslerine binerek stadyumundan çıkış yaptı. Stadyuma yakın bir yerde otobüsten inen taraftar grupları taşkınlık çıkardı. Polis ekipleri taraftar grubuna müdahalede bulunarak sakinleştirmeye çalıştı. Tekrardan otobüslerine bindirilen taraftarlar bölgeden uzaklaştırıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2023.01.14 20:27 - Son Güncellenme: 2023.01.14 20:29 - HABER MERKEZİ
A