Ankara'da bir kişi otobüsten indikten sonra tartıştığı şahıs tarafından bıçaklandı

Ankara'da bir kişi otobüsten indikten sonra tartıştığı şahıs tarafından bıçaklandı

Ankara'da bir kişi belediye otobüsünde tartıştığı şahıs tarafından araçtan indikten sonra bıçaklanarak ağır yaralandı. Yaşananlar bir iş yerinin güvenlik kamerasınca kaydedildi.

2024.02.12 08:07 - Son Güncellenme: 2024.02.12 08:07 - Güncel - DHA
A
Ankara'da bir kişi otobüsten indikten sonra tartıştığı şahıs tarafından bıçaklandı

Ankara'nın Mamak ilçesine bağlı Çağlayan Mahallesi'nde B.A. (45), psikolojik sorunları olduğu öğrenilen K.A. ile bilinmeyen nedenle belediye otobüsünde tartışmaya başladı.

Otobüsten inen ikili arasında daha sonra arbede çıktı.

K.A., yanında bulundurduğu bıçakla B.A.'ya saldırdıktan sonra olay yerinden kaçtı.

B.A. aldığı bıçak darbeleriyle kanlar içerisinde yığılırken ihbar üzerine olay yerine polis ve sağlık ekibi sevk edildi.

Yaşananlar kamerada

Olay anı ise bir iş yerinin güvenlik kamerasınca kaydedildi.

Polis ekipleri kamera kayıtlarından kimliğini tespit ettiği şüpheliye yakalayarak gözaltına aldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.12 08:07 - Son Güncellenme: 2024.02.12 08:07 - DHA
A