Ankara'da ağaç için oturma eylemi

Ankara'da ağaç için oturma eylemi

Akşam saatlerinde ağaçların söküldüğü alanda oturmaya başlayan bir grup, 21 Temmuz'da 03.00 sıralarında Büyükşehir Belediyesi ekiplerince ağaçların yerinden söküldüğünü belirterek, oturma eylemi yaptı.

2013.07.24 09:34 - Son Güncellenme: 2013.07.24 09:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ankara'da ağaç için oturma eylemi

Ankara Yenimahalle'de bir grup, teleferik hattı için durak yapılması planlanan Yunus Emre yeşil alanındaki yaklaşık 35 ağacın sökülmesini protesto etti.

Uyarıda bulunulmasına rağman dağılmayan gruba, TOMA'yla 'yağmurlama' yöntemiyle su sıkıldı.

Çevik kuvvet ekibine müdahale etmek isteyen gruptakilerden bazılarına da biber gazı sıkıldı.

Bu arada büyükşehir belediyesine ait bir kamyonun yoldan geçişine aracın önüne yatarak izin vermek istemeyen bir grup eylemciyi polis, biber gazıyla müdahale ederek uzaklaştırdı.
Grup, polisin uyarısının ardından dağıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.07.24 09:34 - Son Güncellenme: 2013.07.24 09:34 - HABER MERKEZİ
A