Ameliyat sonrası Başbakanlık'ta

Ameliyat sonrası Başbakanlık'ta

Geçirdiği ameliyatın ardından ilk kez Bakanlar Kurulu'na katılan Bakan Fatma Şahin, toplantıya koltuk değnekleriyle geldi.

2012.09.24 14:49 - Son Güncellenme: 2012.09.24 14:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ameliyat sonrası Başbakanlık'ta

Bakanlar Kurulu, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında toplandı.
Başbakanlık Merkez Bina'daki toplantı, saat 14.30'da başladı.
Geçirdiği ameliyatın ardından ilk kez Bakanlar Kurulu toplantısına katılan Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Fatma Şahin, Başbakanlık Merkez Bina'ya koltuk değnekleriyle geldi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2012.09.24 14:49 - Son Güncellenme: 2012.09.24 14:51 - HABER MERKEZİ
A