Ambulans yolda kaldı

Ambulans yolda kaldı

SİNOP Atatürk Devlet Hastanesi'nden aldığı hastayı evine götüren 112 ambulansı, radyatör hortumunun patlaması nedeniyle hararet yapınca yolda kaldı. Yaklaşık 15 dakika yol kenarında ambulansın motorunun soğuması beklendi.

2013.04.29 16:52 - Son Güncellenme: 2013.04.29 16:53 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Ambulans yolda kaldı

 

Sinop'un Sazak Köyü'ndeki evinde boynunda çıkan yaradan dolayı rahatsızlanan 79 yaşındaki Musa Sandal, sabah 112 Acil Servisi arayarak yardım istedi. Ambulans ile Sinop Atatürk Devlet Hastanesi'ne getirilen Sandal, tedavisinin ardından yine ambulans ile yola çıkarıldı. Ancak araç, radyatör hortumunun patlaması nedeniyle Demirci Köyü yakınlarında hararet yaptı ve yolda kaldı. Bir süre yol kenarında aracın motorunun soğumasını bekleyen sağlık ekibi, daha sonra radyatöre soğuk su koyarak yolla devam etti.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.04.29 16:52 - Son Güncellenme: 2013.04.29 16:53 - HABER MERKEZİ
A