Alternatif yol hizmete girdi

Alternatif yol hizmete girdi

Bursa'nın Gemlik ilçesinde terminali Özdilek tesislerine bağlayacak olan alternatif yol tamamlandı.

2012.08.27 17:21 - Son Güncellenme: 2012.08.27 17:21 - Bursa Bölge - HABER MERKEZİ
A
Alternatif yol hizmete girdi

Çevre yolu ve Gemlik girişini olumlu yönde etkileyecek olan çift şeritli yolda asfaltlama çalışmaları da bitirildi. Bölgedeki birçok ana ve ara girişin trafik yükünü hafifletecek olan çalışmalar 2 ay içinde tamamlandı. Asfaltlama çalışmalarını yerinde inceleyen Gemlik Belediye Başkanvekili Refik Yılmaz, istinat duvarı ile güçlendirilen yoldaki genişletme çalışmalarını bitirmenin mutluluğunu yaşadığını dile getirerek, Gemlik'in şehir içi ve şehirlerarası trafik yükünün bölgede bir nebze de olsa hafifleyeceğini söyledi.

Diğer Bursa Haberleri - Bölge Haberleri için tıklayın


2012.08.27 17:21 - Son Güncellenme: 2012.08.27 17:21 - HABER MERKEZİ
A