'Alo 155 duramıyorum'

'Alo 155 duramıyorum'

Hız sabitleyici sistemi arızalanan ve kaldırıma çarparak durabilen otomobildeki sürücü yaralandı

2014.07.24 10:34 - Son Güncellenme: 2014.07.24 10:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
'Alo 155 duramıyorum'

Eskişehir'de, hız sabitleyici sistemi arızalanan ve  kaldırıma çarparak durabilen Otomobildeki sürücü yaralandı.

Alınan bilgiye göre, Eskişehir-Ankara karayolunun geçtiği Batıkent  Mahallesi girişinde M.A. (31) idaresindeki 03 VE 739 plakalı otomobilin hız  sabitleyici sistemi arızalandı. M.A, 155 Polis İmdat hattını arayıp, aracının  hızını düşüremediğini ve durduramadığını bildirdi. Polis, ihbar üzerine  karayolunda ve kavşaklarda güvenlik önlemi aldı.


M.A'nın kullandığı otomobil, Eskişehir-Ankara karayolu Polis Okulu  kavşağı yakınlarında kaldırıma çarparak durabildi.

Hafif yaralanan M.A, olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ekipleri  tarafından Yunus Emre Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.07.24 10:34 - Son Güncellenme: 2014.07.24 10:34 - HABER MERKEZİ
A