Almanlar, İstanbul'u başkent yaptı

Almanlar, İstanbul'u başkent yaptı

Şampiyonlar Ligi 2. turunda Beşiktaş'ın rakibi olan Alman devi Bayern Münih, büyük bir gafa imza attı. Bavyera Kulübünün internet sayfası, Türkiye'nin başkenti olarak İstanbul'u gösterdi.

2017.12.11 17:16 - Son Güncellenme: 2017.12.11 17:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Almanlar, İstanbul'u başkent yaptı

Şampiyonlar Ligi'nde Son 16 Turu'nda Beşiktaş ile eşleşen Bayern Münih takımının resmi internet sayfası büyük bir yanlışa imza attı. Beşiktaş ile eşleşmelerinin ardından maç tarihlerini ve oynanılacak olan şehirler ile ilgili bilgi veren Bavyera Kulübünün internet sayfası  "Son 16 Tur ilk maçı Münih'te oynanılacak ardından 2'inci maç için takımımız Türkiye'nin başkenti İstanbul'a gidecek" diye yazdı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.12.11 17:16 - Son Güncellenme: 2017.12.11 17:16 - HABER MERKEZİ
A