Alkolü fazla kaçırınca...

Alkolü fazla kaçırınca...

KONYA'da aşırı derecede alkollü olduğu iddia edilen 64 yaşındaki Mustafa Sarıkaya, girdiği çöp konteynerinde uyuya kaldı. Vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri tarafından çıkarılan Sarıkaya, basın mensuplarının çöpe nasıl girdiniz? sorusuna, "Hatırlamıyorum. Çöpe mi girmişim?" demesi dikkat çekti.

2014.08.05 07:05 - Son Güncellenme: 2014.08.05 07:06 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Alkolü fazla kaçırınca...

 

Olay, saat 22.30 sıralarında merkez Selçuklu ilçesi Nişantaşı Mahallesinde bulunan bir çöp konteynerinde meydana geldi. İddiaya göre aşırı derecede alkol alan ve kolonya içen Mustafa Sarıkaya, alkolün etkisiyle konteynere girerek uyudu. Çöp atmaya giden vatandaşlar Sarıkaya'yı fark ederek durumu polise bildirdi. Olay yerine gelen ekipler Mustafa Sarıkaya'yı çıkartamayınca itfaiyeden yardım istedi. İtfaiye ekipleri merdiven yardımıyla Sarıkaya'yı konteynerden dışarı çıkardı. Uzun süre yerde oturan ve sağlık ekiplerinin yardımını kabul etmeyen Sarıkaya, basın mensuplarının çöpe nasıl girdiniz? sorusuna, "Hatırlamıyorum. Çöpe mi girmişim? Yok öyle bir şey." demesi dikkat çekti. Polisinde yardım teklifini kabul etmeyen Sarıkaya olay yerinden uzaklaştı.
 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.08.05 07:05 - Son Güncellenme: 2014.08.05 07:06 - HABER MERKEZİ
A