Ali Koç takıma moral verdi

Ali Koç takıma moral verdi

Fenerbahçe Beko'nun, finalde Anadolu Efes'e yenilerek şampiyonluğu kaybetmesinin ardından sarı-lacivertlilerin başkanı Ali Koç, sahaya inerek oyunculara destek oldu. Ali Koç'un da kaçan şampiyonluğun ardından moralinin bozuk olduğu gözlemlendi.

2019.06.22 00:22 - Son Güncellenme: 2019.06.22 00:23 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ali Koç takıma moral verdi

Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi play-off final final serisi 7. ve son maçında Fenerbahçe Beko, Anadolu Efes'e 89-74 mağlup olarak şampiyonluğu rakibine kaptırdı.

Mücadeleyi tribünde takip eden Fenerbahçe Başkanı Ali Koç da karşılaşmanın ardından parkeye inerek takıma destek oldu.

Basketbolcularla konuşup moral vermeye çalışan Koç'un da üzgün olduğu olduğu dikkatlerden kaçmadı. 
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.06.22 00:22 - Son Güncellenme: 2019.06.22 00:23 - HABER MERKEZİ
A