Ali Koç oyunu kullandı

Ali Koç oyunu kullandı

Fenerbahçe eski yöneticilerinden ve 1907 Derneği Başkanı Ali Koç olağanüstü seçimli kongrede oyunu kullandı.

2013.11.03 15:15 - Son Güncellenme: 2013.11.03 15:15 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ali Koç oyunu kullandı


 

Fenerbahçe Ülker Sports Arena'da gerçekleştirilen Fenerbahçe kongresinde, sarı-lacivertli eski yöneticilerden ve 1907 Derneği Başkanı Ali Koç, 13 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

Oy kullanmasının ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan 1907 Derneği Başkanı Ali Koç, güzel bir kongre geçtiğini belirterek, "Kim kazanırsa kazansın Fenerbahçe için hayırlı uğurlu olsun" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.03 15:15 - Son Güncellenme: 2013.11.03 15:15 - HABER MERKEZİ
A