Alex yine Twitter'ı salladı

Alex yine Twitter'ı salladı

Sezon başından beri Yıldırım-Kocaman-Alex üçgeninde yaşanın sıkıntıların baş kahramanı olan twitter yine Fenerbahçe'de kazanların kaynamasına sebep olacak gibi. Çünkü Alex yine twitter'dan oldukça dikkat çekici açıklamalar yaptı...

2012.09.10 16:20 - Son Güncellenme: 2012.09.10 16:20 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Alex yine Twitter'ı salladı

Fenerbahçe'nin Brezilyalı futbolcusu Alex de Souza, twitter üzerinden açıklamalarda bulunmaya devam ediyor. Sarı-lacivertli taraftarların kendisine yönelttiği soruları cevaplandıran yetenekli oyuncu gündeme damga vuracak sözler söyledi.

Aykut Kocaman'ın yardımcılığını yapmak istermisin sorunusuna "Hayır" cevabını veren Alex, Fenerbahçe'den sonra hangi Brezilya takımına gidiceği sorulduğunda ise "Orada çok kulüp var." dedi..


İşte o sorular ve cevaplar...

fıratorhan?@gfbfirat12
"Aykut Kocaman'ın yardımcılığını yapmak istermisin kaptan... ?
-İstemiyorum...

@FurkanToraman1
"Tarafsız gözle bakarsan sen mi , Pablo Martin Batalla mı?"
-Batalla

@sadik_80
"heykel işi ne oldu alex"
-Ben bu heykel hic bilmiyorum.

@alperenkpln
"Kaptan sence en iyi teknik direktör kim? Zico mu?"
-Luxemburgo

@fenerbahce1907_
"Kaptan Galatasaray'a gideceğini söyleyenlere ne diyorsun?Komikler değil mi? "
-Çok komik. Burasi sadece FB.

@CyaTemur
"Kaptan sen buyuk topcu..ama fenerbahce cok daha buyuk..taraftar seni seviyor yaptiklarin icin ama sen yinede sozlerine dikkat"
-Sen dogru Soyledi. FB Cok ama Cok buyuk.ben sadece 1 oyuncu..

@johnnycgoode_
"Kaptan sen mi daha iyi, Murat Hacioglu mu? Bence Murat Hacioglu"
-Bence de. Ben onu cok seviyorum.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.09.10 16:20 - Son Güncellenme: 2012.09.10 16:20 - HABER MERKEZİ
A