Alex twitter'da yine rahat durmadı
Teknik direktör Aykut Kocaman'a twitter'dan 'kıskanç' diyen ve F.Bahçe'de olay yaratan kaptan Alex de Souza, dün kulüp binasında başkan Aziz Yıldırım'la yaptığı görüşmenin ardından affedilmesinden sonra tepki çekebilecek tweetler atmaya devam etti.
2012.08.28 10:45 - Son Güncellenme: 2012.08.28 10:45 - Spor - HABER MERKEZİ
Bir taraftarın, "Kaptan şimdi daha iyi misin? Lütfen söyle merak ediyorum?" sorusuna, "Aynı" diye cevap veren Sambacı Yıldız, "Neden böyle söylüyorsun kaptan; biz mutlu olmanı istiyoruz" diyen bir başka taraftara ise "Ben de istiyorum" şeklinde cevap verdi.