Alex'ten Aziz Yıldırım paylaşımı

Alex'ten Aziz Yıldırım paylaşımı

Fenerbahçe'nin efsane futbolcularından Alex de Souza, sarı-lacivertli kulübün eski başkanı Aziz Yıldırım hakkında açıklamalar yaptı. Brezilyalı eski futbolcu sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "Aziz Yıldırım'la yaşadıklarımız geçmişte kaldı.Güzel olan anılarla kalmak her zaman en iyisi" dedi.

2018.06.06 00:23 - Son Güncellenme: 2018.06.06 00:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Alex'ten Aziz Yıldırım paylaşımı

Fenerbahçe'de Ali Koç'un başkan seçilmesinin yankıları sürüyor... 

Sarı-lacivertli kulübün eski futbolcusu Alex de Souza, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Aziz Yıldırım hakkında şu ifadeleri kullandı:

"Seçim sürecini uzaktan da olsa takip ettim. Bugün kulübümüzün yeni bir başkanı var. Aziz Yıldırım'la yaşadıklarımız geçmişte kaldı. Güzel olan anılarla kalmak her zaman en iyisi. Öğrendiklerim için teşekkür eder, kendisine hayatının yeni döneminde sağlık ve şans dilerim." 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.06.06 00:23 - Son Güncellenme: 2018.06.06 00:24 - HABER MERKEZİ
A