"Aldığımız önlemler yeterli olmadı"
Orduspor teknik direktörü Cevat Güler, Kasımpaşa'ya 2-0 yenildikleri maçın ardından açıklamalarda bulundu.
2013.04.20 21:05 - Son Güncellenme: 2013.04.20 21:06 - Spor - HABER MERKEZİ
Orduspor Teknik Direktörü Cevat Güler, istedikleri 3 puanı alamadıklarını söyledi.
Güler, Kasımpaşa'ya 2-0 yenildikleri maçın ardından düzenlediği basın toplantısında, yeni bir başlangıç yapmaya çalıştıklarını ancak bunda başarılı olamadıklarını belirtti.
Maç öncesi, rakibin nasıl oynayacağını bildiklerini ve buna göre önlemler aldıklarını ifade eden Güler, şöyle konuştu:
"Ama maalesef aldığımız önlemler yetmedi. İlk yarı iki tane gol yedik, ikinci yarı bunu döndürmek için üst üste hamleler yaptık ama yeterli olmadı. Artık oynayacağımız dört tane doksan dakika var. Ne olur, ne kadar puan alırız, bu puanlar ligde kalmaya yeter mi- Bunu zaman gösterecek ancak biz elimizden ne geliyorsa yaparak en azından puan veya puanlar almaya çalışacağız."