Albayrak maç sonrası kendinden geçti!
Galatasaray yöneticisi Abdürrahim Albayrak, Fenerbahçe'nin Gençlerbirliği deplasmanında 2-0 mağlup olmasının ardından adeta kendinden geçti.
2013.04.22 07:00 - Son Güncellenme: 2013.04.22 07:00 - Spor - HABER MERKEZİ
Albayrak, maç sonrasında teknik direktör Fatih Terim'e olan sevgisini twitter'dan bir kez daha ilan etti. Deneyimli yönetici şahsi twitter hesabından şu mesajı paylaştı:
@_AAlbayrak: AY LAV YU HOCAM
AY LAV YU HOCAM