Albayrak maç sonrası kendinden geçti!

Albayrak maç sonrası kendinden geçti!

Galatasaray yöneticisi Abdürrahim Albayrak, Fenerbahçe'nin Gençlerbirliği deplasmanında 2-0 mağlup olmasının ardından adeta kendinden geçti.

2013.04.22 07:00 - Son Güncellenme: 2013.04.22 07:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Albayrak maç sonrası kendinden geçti!



Albayrak, maç sonrasında teknik direktör Fatih Terim'e olan sevgisini twitter'dan bir kez daha ilan etti. Deneyimli yönetici şahsi twitter hesabından şu mesajı paylaştı:

@_AAlbayrak: AY LAV YU HOCAM
AY LAV YU HOCAM
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.22 07:00 - Son Güncellenme: 2013.04.22 07:00 - HABER MERKEZİ
A