Alaçatı'da dondurma keyfi yaptılar...
Çeşme'de gözlerden ve gece hayatından uzak bir tatil yapan Özer Sancak ve Ebru Akel çifti, önceki gün dondurma yemek için Alaçatı'yı tercih etti.
2015.08.26 09:33 - Son Güncellenme: 2015.08.26 09:33 - Magazin - HABER MERKEZİ
Alaçatı'yı gezen çift, dondurmalarını yedikten sonra evlerinin yolunu tuttu.