"Akıllı oynayamadık..."

"Akıllı oynayamadık..."

Beşiktaş'ın yıldız oyuncusu Demba Ba, Galatasaray maçından sonra açıklamalarda bulundu

2015.01.04 22:30 - Son Güncellenme: 2015.01.04 22:30 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Akıllı oynayamadık..."

Beşiktaş'ın Galatasaray'a 2-0 kaybettiği maçta oldukça etkisiz bir performans sergileyen Demba Ba, maçın ardından açıklamalarda bulundu. Galatasaray karşısında kötü oynadıklarını ifade eden Ba, "Yeterince akıllı oynayamadık, Galatasaray karşısında akıllı mücadele edemedik. Bu bir derbi ve biz derbide yapılması gerekenleri yapamadık. 11'e 11 oynadığınız zaman puan almanız daha kolaydır" şeklinde konuştu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.01.04 22:30 - Son Güncellenme: 2015.01.04 22:30 - HABER MERKEZİ
A