Akaryakıt istasyonunda yangın!

Akaryakıt istasyonunda yangın!

Giresun'un Şebinkarahisar ilçesindeki akaryakıt istasyonunda, malzemelerin konulduğu depoda çıkan yangın, korkuttu. İtfaiyenin müdahalesiyle söndürülen yangın, zarara yol açtı.

2019.03.06 15:49 - Son Güncellenme: 2019.03.06 15:50 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Akaryakıt istasyonunda yangın!

Giresun'da Fatih Mahallesi Giresun Caddesi'nde bir akaryakıt istasyonunda, malzemelerin konulduğu depoda saat 11.00 sıralarında yangın çıktı. Alevler kısa sürede büyüyerek, depoyu sardı.

Yangına ilk müdahaleyi istasyon çalışanları yaptı. İhbar üzerine bölgeye Şebinkarahisar ve Alucra Belediyesi itfaiye ekipleri ile Orman İşletme Müdürlüğü görevlileri sevk edildi.

Yangın, ekiplerin çalışması sonucu kısa sürede söndürüldü.

Zararın meydana geldiği yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için çalışma başlatıldı.

 

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2019.03.06 15:49 - Son Güncellenme: 2019.03.06 15:50 - HABER MERKEZİ
A