Ahmet Çakı: Birlikte savaştık

Ahmet Çakı: Birlikte savaştık

Darüşşafaka deplasmanında son saniye basketiyle 75-74 kaybeden TOFAŞ Basketbol Takımı'nda Başantrenör Ahmet Çakı, "Hatalar yaptık ama maçın sonuna kadar bir arada kalarak savaştık" dedi.

2022.03.09 07:07 - Son Güncellenme: 2022.03.09 07:07 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Ahmet Çakı: Birlikte savaştık

FIBA Basketball Champions League (BCL) TOP 16 turu J Grubu 4. haftasında deplasmanda Darüşşafaka Basketbol'a son saniye basketiyle 75-74 kaybeden TOFAŞ'ta Başantrenör Ahmet Çakı karşılaşma sonrası düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Takımının son topa kadar birlikte savaştığını vurgulayan Çakı, "İlk üç çeyrek çok dengeli geçti. Son çeyrekte rakibimize 8 sayılık bir avantaj imkanı tanıdık. Daha sonra bir arada kalarak takım halinde mücadele verdik ve geri döndük. Son topta bir sayılık avantajı da yakalasak da maalesef son saniyelerde perde sonrası oyuncu değişiminin ardından rakibe turnike şansı verdik ve maçı kaybettik. Fakat takımım, hep birlikte savaştı. Hatalar yaptık ama bir arada kaldık. Darüşşafaka'nın da bu şekilde mücadele edeceğini biliyorduk ve maçın son anına kadar savaştılar" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2022.03.09 07:07 - Son Güncellenme: 2022.03.09 07:07 - HABER MERKEZİ
A