Ağrı Belediyesi'nde 'sinek timi'

Ağrı Belediyesi'nde 'sinek timi'

AĞRI Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, yaz aylarında sivrisinek, karasinek ve haşere oluşumunun önüne geçmek için 'sinek timi' kurdu.

2016.07.01 10:30 - Son Güncellenme: 2016.07.01 10:30 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Ağrı Belediyesi'nde 'sinek timi'

Temizlik İşleri Müdürlüğü yaz aylarında kenti sinek, sivrisinek, karasinek ve haşerelerden kurtarmak için sinek mücadele timi kurdu. Su birikintileri, bataklık, kanallar, fosseptikler  ve gübrelik alanlarda etkin bir şekilde yapılan ilaçlama çalışmaları, larvaların üremesinin önüne geçerek, oluşabilecek her türlü tehlikeyi önlüyor. Ekipler, kullanılan ilaçların insan sağlığına ve çevreye  zararsız olduğunu belirtti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.07.01 10:30 - Son Güncellenme: 2016.07.01 10:30 - HABER MERKEZİ
A