Afganistan'da işçilere saldırı: 8 ölü
Afganistan'da ABD üssüne çalışmaya giden işçilere yönelik saldırıda 8 kişi öldü
2013.07.18 15:06 - Son Güncellenme: 2013.07.18 15:06 - Dünya - HABER MERKEZİ
Afganistan'ın Logar vilayetinde ABD üssüne çalışmaya giden sekiz işçi öldürüldü.
Yaşları 15 ile 25 arasında değişen işçiler, araçları silahlı kişilerce durdurularak öldürüldü. Saldırının sorumluluğunu üstlenen olmadı.
Ölen işçilerin üsse yakın bir kasabada yaşadığı öğrenildi.