Afganistan'da DAEŞ'in 2 önemli komutanı öldürüldü

Afganistan'da DAEŞ'in 2 önemli komutanı öldürüldü

Afganistan'ın doğusundaki Nangarhar vilayetinde  düzenlenen operasyonda 2 DAEŞ komutanının öldürüldüğü bildirildi. 

2016.07.04 20:20 - Son Güncellenme: 2016.07.04 20:20 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
Afganistan'da DAEŞ'in 2 önemli komutanı öldürüldü

Nangarhar Valiliği Sözcüsü Ataullah Hogyani, NATO kuvvetlerine ait  insansız hava aracının, Nangarhar'ın Açin ilçesinde düzenlediği hava saldırısında  DAEŞ'in iki önemli komutanı Molla Sacid ve Ömer Hattab'ın öldürüldüğünü söyledi.

Saldırıda komutanlarla beraber 6 DAEŞ militanının da öldürüldüğünü  ifade eden Hogyani, operasyonların devam ettiğini belirtti.

Nangarhar'ın Kot ilçesinde 2 gün önce de DAEŞ mevzilerine düzenlenen  saldırıda 6 örgüt üyesi öldürülmüştü.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.07.04 20:20 - Son Güncellenme: 2016.07.04 20:20 - HABER MERKEZİ
A