Adana Demirspor'da şok!

Adana Demirspor'da şok!

Adana Demirspor Teknik Direktörü İldiz istifa etti.

2013.11.07 10:54 - Son Güncellenme: 2013.11.07 10:54 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Adana Demirspor'da şok!

 Adana Demirspor Teknik Direktörü Yücel İldiz, berabere kalınan Karşıyaka maçı sonrası istifa etti.

Adana Demirspor'dan yapılan yazılı açıklamada, maç sonrası Yücel İldiz'in sunduğu istifanın yönetim kurulunca kabul edildiği belirtildi.

Açıklamada, İldiz'in "Adana Demirspor Kulübü'nü kendi evim gibi görüyorum. Bir Adanalı olarak, Adanalıya yakışan şekilde görevimden ayrılıyorum. Çok buruk bir şekilde veda ettiğim bu büyük camianın PTT 1. Ligi'nde şampiyon olmasını arzu ediyor, başarılar diliyorum" ifadesine de yer verildi.

Açıklamaya göre, kulübün basın sözcüsü Yüksel Yavuz, "Yücel hocamıza verdiği hizmetlerden dolayı teşekkür ediyoruz. Yönetim kurulu olarak kendisine meslek hayatında başarılar diliyoruz" dedi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.07 10:54 - Son Güncellenme: 2013.11.07 10:54 - HABER MERKEZİ
A