Adana'da okulda yangın

Adana'da okulda yangın

Adana Seyhan'daki Mahmud Sami Ramazanoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde, sınıfta klimadan kaynaklı yangın çıktı. Öğrenciler tahliye edilirken yangın, itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Olayda can kaybı veya yaralanma yaşanmadı.

2024.02.12 16:26 - Son Güncellenme: 2024.02.12 16:26 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da okulda yangın

Adana'nın Seyhan ilçesi Gülbahçesi Mahallesi'ndeki Mahmud Sami Ramazanoğlu Anadolu İmam Hatip Lisesi'nde bir sınıfta, klimadan kaynaklandığı belirlenen yangın çıktı.

Yangın nedeniyle okuldaki öğrenciler tedbiren bahçeye çıkarıldı.

İhbar üzerine okula itfaiye, polis ve 112 Acil Sağlık ekipleri sevk edildi.

Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2024.02.12 16:26 - Son Güncellenme: 2024.02.12 16:26 - HABER MERKEZİ
A