Adana'da lisede panik! Çiğ köfte yiyen 14 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Adana'da lisede panik! Çiğ köfte yiyen 14 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Adana'da Kozan Fen Lisesi'nde eğitim gören 14 öğrenci, dışarıdan sipariş edip yedikleri çiğ köfteden zehirlendikleri şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Öğrencilerin hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

2023.10.28 09:07 - Son Güncellenme: 2023.10.28 09:07 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da lisede panik! Çiğ köfte yiyen 14 öğrenci hastaneye kaldırıldı

Adana Kozan Fen Lisesi'nde öğrenim gören 14 öğrenci, iddiaya göre, dışarıdan çiğ köfte ile ayran sipariş etti. Çiğ köfte yiyip ayran içen öğrenciler, bir süre sonra karın ağrısı yaşadı. Bunun üzerine 14 öğrenci de zehirlenme şüphesiyle Kozan Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Öğrencilerin, hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi. Yetkililer tarafından çiğ köfte ve ayrandan numune alınırken olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2023.10.28 09:07 - Son Güncellenme: 2023.10.28 09:07 - HABER MERKEZİ
A