Adana'da fabrika yangını

Adana'da fabrika yangını

Kozan ilçesinde narenciye paketleme fabrikasında çıkan yangında dumandan etkilenen 7 işçi hastaneye kaldırıldı.

2013.12.15 17:20 - Son Güncellenme: 2013.12.15 17:20 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Adana'da fabrika yangını

 

Alınan bilgiye göre, Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren narenciye sarartma, mumlama ve paketleme fabrikasında yangın çıktı. Narenciyeyi parlatmak için püskürtülen maddenin, elektrik kontağından alev alması sonucu çıktığı iddia edilen yangına ilk müdahaleyi işçiler yaptı.

Su ve fabrika bahçesinden taşıdıkları kumla yangına müdahale ederken dumandan etkilenen Ebru Erdur (19), Ülkü Çeliker (22), Selma Altınok (31), Nuray Yalçındağ (27), Merve Yalçın (21), Atilla Ulus (34) ve İbrahim Tatlı'ya (33), 112 Acil Servis ekiplerince olay yerinde müdahale edildi. İşçiler, daha sonra ambulanslarla Kozan Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Kozan Belediyesi itfaiye ekipleri, fabrikada zarara yol açan yangını söndürdü.

Dumandan etkilenen işçilerin sağlık durumunun iyi olduğu, yangınla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2013.12.15 17:20 - Son Güncellenme: 2013.12.15 17:20 - HABER MERKEZİ
A