"Adam yokluğundan usandık"...

"Adam yokluğundan usandık"...

Ayşe Özyılmazel, adam gibi adam bulunmadığından yakındı ve bu konuyu köşesine taşıdı.

2016.02.05 12:14 - Son Güncellenme: 2016.02.05 12:15 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
"Adam yokluğundan usandık"...

Özyılmazel bakın neler itiraf etti; "Biz kadınlar, hele ki bu devirde yüzümüze çarpılan 'adam gibi adam yokluğundan' öyle çekiyoruz ve usanmış haldeyiz ki, iki çift güzel söze, evlilik vaadine, üç beş 'Günaydın' mesajına yelkenleri suya indirip, aşkı bulduğumuzu sanıyoruz. Sonrası yüzde bin hüsran, yüzde bin ¨Ayy ben nasıl yanıldım¨ vakası. O zaman kızlar, erkekleri sınava tabi tutun!"

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2016.02.05 12:14 - Son Güncellenme: 2016.02.05 12:15 - HABER MERKEZİ
A