Açlık grevindeki anneler rahatsızlandı

Açlık grevindeki anneler rahatsızlandı

Diyarbakır'da çocukları terör örgütü tarafından kaçırılan ailelerin başlattığı açlık grevi devam ediyor.

2014.06.11 09:15 - Son Güncellenme: 2014.06.11 09:17 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
Açlık grevindeki anneler rahatsızlandı

 


Diyarbakır Büyükşehir Belediyesi zabıta ekipleri tarafından çadırlarının kaldırılması sebebiyle eylemlerini Dağkapı Meydanı'nda sürdüren aileler arasında sıcağın da etkisiyle 3 kişi rahatsızlandı. Bunlardan ikisi hastaneye kaldırıldı. Van'dan gelerek 14 yaşındaki oğlu Efekan için eylem yapan Süreyya Toklar "Açlık var, havalar sıcak ve halsizim. Sadece şekerli su ve çay içtik. Üzüntümüz hastalık değil, çocuklarımızın yokluğu. Yüreğimiz yanıyor. Ölüme kadar gidecek bu eylem. Evlatlarımızı versinler" dedi. Oğlu Osman için eyleme katılan anne Zeynep Baytok da çocukları dönünceye kadar yemek yemeyeceklerini söyledi.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.06.11 09:15 - Son Güncellenme: 2014.06.11 09:17 - HABER MERKEZİ
A