Aç kalan domuzlar şehre indi

Aç kalan domuzlar şehre indi

MUĞLA'nın Marmaris İlçesi'nde, aç kalan yaban domuzları ilçe merkezine indi.

2014.01.31 15:31 - Son Güncellenme: 2014.01.31 15:34 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
Aç kalan domuzlar şehre indi

 

 

Dün saat 20.30 sıralarında, Siteler Mahallesi, Kenan Evren Bulvarı'ndaki bir apartmanın önündeki çöp konteynerinin yanında görülen yaban domuzları paniğe neden oldu. Site sakinleri tarafından fark edilince ürken domuzlar, ormanlık alana doğru kaçıp, gecenin karanlığında gözden kayboldu.

Havaların soğuması ve şiddetli yağış nedeniyle doğal ortamlarında beslenme güçlüğü çektikleri sanılan domuzların son zamanlarda ilçe merkezine sık sık inmeye başladığını belirten site sakinleri, önlem alınması istedi.D

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2014.01.31 15:31 - Son Güncellenme: 2014.01.31 15:34 - HABER MERKEZİ
A