Abdurrahim Albayrak: Transfer görüşmesini yarıda bıraktım

Abdurrahim Albayrak: Transfer görüşmesini yarıda bıraktım

Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, katıldığı bir ödül töreninde "Transfer görüşmesini yarıda bıraktım. Meksikalılar beni şirkette bekliyor" dedi.

2019.06.19 00:28 - Son Güncellenme: 2019.06.19 00:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Abdurrahim Albayrak: Transfer görüşmesini yarıda bıraktım

Tüm Bürokratlar ve İş İnsanları Federasyonu'nun (TÜMBİFED)'in İstanbul'da düzenlediği Akademi Kültür ve Bilim Ödülleri'nde Galatasaray İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak da Yılın Süpervizör Ödülü'nü aldı.

Burada kısa bir teşekkür konuşması yapan Albayrak, sarı-kırmızılıların transfer görüşmelerine dair de bir sır verdi. Ödülünü almaya transfer masasından kalkarak geldiğini söyleyen Abdurrahim Albayrak, "Transfer görüşmesini yarıda bıraktım. Meksikalılar beni şirkette bekliyor" ifadelerini kullandı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.06.19 00:28 - Son Güncellenme: 2019.06.19 00:28 - HABER MERKEZİ
A