Abdurrahim Albayrak, Kovid-19 aşısı oldu
Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşısının ilk dozunu yaptırdı
2021.02.17 15:58 - Son Güncellenme: 2021.02.17 15:58 - Spor - HABER MERKEZİ
Sosyal medya hesabından aşı olduğu fotoğrafı paylaşan Albayrak, "Her ne kadar 65 yaş üstü hissetmesem de takvime göre aşı sıram geldi ve aşımı oldum. Eski günlere bir an evvel dönmek dileğiyle..." ifadelerini kullandı.