Abdurrahim Albayrak, Kovid-19 aşısı oldu

Abdurrahim Albayrak, Kovid-19 aşısı oldu

Galatasaray Kulübü İkinci Başkanı Abdurrahim Albayrak, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) aşısının ilk dozunu yaptırdı

2021.02.17 15:58 - Son Güncellenme: 2021.02.17 15:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Abdurrahim Albayrak, Kovid-19 aşısı oldu

Sosyal medya hesabından aşı olduğu fotoğrafı paylaşan Albayrak, "Her ne kadar 65 yaş üstü hissetmesem de takvime göre aşı sıram geldi ve aşımı oldum. Eski günlere bir an evvel dönmek dileğiyle..." ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.17 15:58 - Son Güncellenme: 2021.02.17 15:58 - HABER MERKEZİ
A