ABD'yi hortum vurdu! 6 ölü

ABD'yi hortum vurdu! 6 ölü

Lowa eyaletindeki Des Moines şehrinde şiddetli hortum meydana geldi. Hortumda 6 kişi yaşamını yitirdi, onlarca kişi yaralandı. Çok sayıda ev de hortumdan zarar gördü.

2022.03.06 11:31 - Son Güncellenme: 2022.03.06 11:32 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD'yi hortum vurdu! 6 ölü

Madison ilçesi acil durum yönetimi yetkilileri, hortumun Des Moine kentinin güneybatısında gerçekleştiğini, çok sayıda binanın zarar gördüğünü, ağaç ve enerji iletim hatlarının yıkıldığını bildirdi.

Hortumda yaklaşık 30 evin ağır hasara uğradığını aktaran yetkililer, aralarında çocukların da bulunduğu 6 kişinin yaşamını yitirdiğini, 4 kişinin de yaralandığını belirtti.

Enerji iletim hatlarının devrilmesi nedeniyle yaşanan elektrik kesintisinden en az 10 bin kişi etkilendi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2022.03.06 11:31 - Son Güncellenme: 2022.03.06 11:32 - HABER MERKEZİ
A