ABD neden 'darbe' demediğini açıkladı

ABD neden 'darbe' demediğini açıkladı

ABD, Mısır'da ordunun yönetime el koymasını "darbe" olarak nitelendirmemesiyle ilgili açıklama yaptı

2013.07.08 21:24 - Son Güncellenme: 2013.07.08 21:24 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD neden 'darbe' demediğini açıkladı

Mısır'da askerin yönetimi devirmesini 'darbe' olarak tanımlamayan ABD'den açıklama yapıldı.

Beyaz Saray Sözcüsü Jay Carney, ABD'nin Mısır'da ordunun yönetime el koymasını "darbe" olarak nitelendirmemesiyle ilgili, "Burada çok samimi olmaya çalışıyorum. Bu, karmaşık bir durum ve böyle bir karara varmada gereksiz şekilde çabucak hareket etmek çıkarlarımıza uygun değil. Çünkü, hedefimiz konusunda dikkatli olmaya ihtiyacımız var, bu da (hedefimiz) Mısır halkına demokrasiye geçişlerinde yardım etmek ve ulusal güvenlik çıkarlarımıza bağlılığımızı sürdürmek" dedi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.08 21:24 - Son Güncellenme: 2013.07.08 21:24 - HABER MERKEZİ
A