ABD İran'a ilaç yaptırımını gevşetti

ABD İran'a ilaç yaptırımını gevşetti

ABD yönetimi, uluslararası toplumdan gelen tepkiler üzerine, İran'a satışı yasaklanan bazı ilaçların satışını serbest bıraktı

2013.07.26 14:42 - Son Güncellenme: 2013.07.26 14:43 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD İran'a ilaç yaptırımını gevşetti

Uluslararası toplumdan gelen eleştiriler üzerine ABD yönetimi İran'a uygulanan yaptırımlardaki bazı ilaçları yasaklar listesinden çıkarmak zorunda kaldı.

ABD, İran'ın nükleer programı nedeniyle uyguladığı yaptırımlarda İran halkını hedef almadığını iddia etmiş, fakat yaptırımların reel sonuçlarından biri, İran'da ilaç kıtlığı ve kanser, doku sertleşmesi ve kan düzensizliği gibi hastalıklarda ciddi problemlerin ortaya çıkması olmuştu. 

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2013.07.26 14:42 - Son Güncellenme: 2013.07.26 14:43 - HABER MERKEZİ
A