ABD ile Japonya anlaştı
ABD Savunma Bakanı Leon Panetta, Amerikalı ve Japon yetkililerin Japonya'da kurulacak ikinci bir füze savunma sistemi konusunda anlaştığını açıkladı.
2012.09.17 09:55 - Son Güncellenme: 2012.09.17 09:55 - Dünya - HABER MERKEZİ
Yetkililer de yaptıkları açıklamada, radar sisteminin kurulmasının amacının Çin'e yönelik olmadığını, Kuzey Kore tehdidine karşın bölgenin korunmasına yönelik olduğunu açıkladılar.
ABD'nin halihazırda Asya-Pasifik bölgesindeki gemilerinde benzer füze erken uyarı sistemleri bulunuyor.