ABD diplomatlarını Suriye'den çekti

ABD diplomatlarını Suriye'den çekti

Türkiye'nin başlattığı Barış Pınarı Harekatı sonrası flaş gelişmeler yaşanıyor. Reuters ajansı, ABD'nin Suriye'nin kuzeydoğusunda görevlendirdiği diplomatlarını geri çektiğini duyurdu.

2019.10.14 13:37 - Son Güncellenme: 2019.10.14 13:37 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD diplomatlarını Suriye'den çekti

Suriye'nin kuzeydoğusunda istikrar projelerinde çalışan ABD'li diplomatik grubun Suriye'den ayrıldığı belirtiliyor. Reuters'in duyurduğu habere göre Pentagon'un ülkeden ayrılacağını duyurduğu bin askerin çekilme süreci de henüz başlangıç aşamasında. Ajansa konuşan ABD'li yetkililer, çekilme planının önümüzdeki günlerde netleşeceğini öngördüklerini söyledi.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2019.10.14 13:37 - Son Güncellenme: 2019.10.14 13:37 - HABER MERKEZİ
A