ABD'de polise şok saldırı!

ABD'de polise şok saldırı!

ABD'de siyahilere yönelik polis şiddetinin protesto edildiği gösteride polise ateş açıldı. Olayda 4 polis memuru hayatını kaybetti.

2016.07.08 07:55 - Son Güncellenme: 2016.07.08 09:56 - Dünya - HABER MERKEZİ
A
ABD'de polise şok saldırı!
00:56 ABD'de polise 'sniper'lı saldırı: 4 ölü!

İLGİLİ VİDEO

ABD'de polise 'sniper'lı saldırı: 4 ölü!

Ülkede 2 siyahi vatandaşın polis tarafından öldürülmesinin ardından insanlar sokağa dökülürken, Dallas kentindeki gösterilerde polise ateş açıldı. Keskin nişancı tüfeğiyle açılan ateşte 4 polis öldü, 7 polis de yaralandı.

3 KİŞİ GÖZALTINA ALINDI

TSİ 03.45 sıralarında yaşanan olayla ilgili 3 kişi de gözaltına alındı. Öte yandan, saldırganlardan biri bölgeye çok sayıda bomba yerleştirildiğini iddia etti. Dallas Emniyet Müdürü David Brown, 11 polis memurunun keskin nişancılar tarafından pusuya düşürülerek vurulduğunu ifade etti. Brown, protesto gösterileri sırasında yüksek bir yerde konuşlanan keskin nişancıların çevreye ateş açtığını belirterek, "Şüphelilerin, kendilerini polisleri üçgen içine alacak şekilde konumlandırdıklarına inanıyoruz. Çok sayıda polisi öldürmeyi planlamışlar" dedi.

Dallas Belediye Başkanı Mike Rawlings, olayın kent için üzücü olduğunu kaydetti.

Diğer Dünyadan Haberler için tıklayın


2016.07.08 07:55 - Son Güncellenme: 2016.07.08 09:56 - HABER MERKEZİ
A