ABD'de ölen polis sayısı 5'e yükseldi
ABD'nin Dallas kentinde siyahi gençlerin öldürülmesinin ardından düzenlenen protesto gösteri sırasında keskin nişancılar tarafından polise ateş açılması sonucu hayatını kaybedenlerin sayısı 5'e yükseldi.
2016.07.08 12:55 - Son Güncellenme: 2016.07.08 12:56 - Dünya - HABER MERKEZİ
ABD'nin Dallas kentinde siyahilere yönelik polis şiddetinin protesto edildiği gösteride polise ateş açıldı. Keskin nişancı tüfekleriyle düzenlenen saldırı ve saldırganlarla güvenlik güçleri arasında yaşanan çatışma sonucu 5 polis memuru öldü. Saldırganlardan birinin polis memurunu ağır yaraladığı anlarsa kameralara yansıdı.
6 polisin de yaralandığı olaylarla ilgili 3 şüpheli gözaltına alınırken, saldırganlardan biri de ölü ele geçirildi.