ABD'de 6 kişi evinde ölü bulundu

ABD'de 6 kişi evinde ölü bulundu

ABD'nin Chicago kentinde, 6 kişi evlerinde ölü bulundu.

2016.02.05 07:48 - Son Güncellenme: 2016.02.05 07:49 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
ABD'de 6 kişi evinde ölü bulundu

Olay bir aile yakınının, polisi arayarak bir kaç gündür aileden haber alamadığını, telefon aramalarına da kimsenin yanıt vermediğini bildirmesi üzerine ortaya çıktı.

Verilen adrese giden ilk yardım ve polis ekipleri, 4'ü erkek, 1'i kadın, 1'de çocuk olmak üzere toplam 6 kişinin cesetlerini buldu.

Chicago polis yetkilileri, 6 kişinin de aldıkları bıçak yaraları yüzünden yaşamlarını yitirdiklerinin anlaşıldığını, olayla ilgili soruşturma başlatıldığını belirtti.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2016.02.05 07:48 - Son Güncellenme: 2016.02.05 07:49 - HABER MERKEZİ
A