Abartılı egzozlu ve hatalı park edilen yüzlerce aracın sürücüsüne işlem yapıldı
Eskişehir'de polis ekiplerinin denetimleri sonucunda, abartılı egzozlu ve hatalı park edilen yüzlerce aracın sürücüsüne cezai işlem uygulandı.
2024.09.18 16:56 - Son Güncellenme: 2024.09.18 16:57 - Güncel - İHA
Edinilen bilgiye göre, Eskişehir İl Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü ekiplerince abart egzozlu araç ve hatalı parklanmalara yönelik çalışma gerçekleştirildi. Bu çerçevede, 11-18 Eylül 2024 tarihleri arasında denetim yapıldı. Ekiplerce; 15 araç sürücüsüne abart egzozlu araç kullanmaktan, 269 araç sürücüsüne duraklamanın yasak olduğu yerlerde duraklamaktan ve 573 araç sürücüsüne ise taşıt yolu üzerinde park ihlali yapmaktan işlem ulandı.