80 kişi hastanelik oldu

80 kişi hastanelik oldu

MANİSA'nın Demirci İlçesi'nde, düğünde ikram edilen yemekten yiyen 80 kişi zehirlendi. Hastaneye kaldırılan davetlilerin sağlık iyi olduğu öğrenildi.

2013.11.19 09:34 - Son Güncellenme: 2013.11.19 09:35 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
80 kişi hastanelik oldu

 

İlçeye bağlı Demirci Köyü'nde, Ahmet Demir'in düğününe katılanlar ikram edilen nohut yemeği, çorba, etli keşkek, helvayı yedi. Bir süre sonra yemeği yiyenler bulantı, kusma ve karın ağrısı şikayetiyle sağlık görevlilerine başvurdu. Demirci 112 Acil Servis ekipleri, birçok ambulansı köye yönlendirirken ambulansların yetersiz kalması üzerine Salihli ve Selendi ilçelerinden ambulans takviyesi yapıldı. Bazı kişiler kendi imkanları ve Demirci Belediyesi'nin gönderdiği araçlarla rahatsızlanan kişileri hastaneye gitti. Demirci Devlet Hastanesi ve Köprübaşı İlçe Hastanesi'ne başvuran 80 kişiye gıda zehirlenmesi tanısı konuldu. Hastanede ilk müdahaleleri yapılan vatandaşların sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. 80 kişinin ilk belirlemelere göre yediği etli keşkekten zehirlendiği bildirildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2013.11.19 09:34 - Son Güncellenme: 2013.11.19 09:35 - HABER MERKEZİ
A