53 kişinin yaşadığı apartmanda karantina sona erdi

53 kişinin yaşadığı apartmanda karantina sona erdi

Gaziantep'in İslahiye ilçesinde, 53 kişinin yaşadığı 5 katlı binada uygulanan 14 günlük karantina sona erdi.

2020.07.20 13:15 - Son Güncellenme: 2020.07.20 13:15 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
53 kişinin yaşadığı apartmanda karantina sona erdi

Cumhuriyet Mahallesi'nde yaşayan M.K.'nin 5 Temmuz'da kurs için gittiği Kahramanmaraş'ta yüksek ateş şikayetiyle götürüldüğü hastanede koronavirüs testi pozitif çıktı.

Bunun üzerine yapılan filyasyon çalışması ile M.K.'nin de oturduğu, 53 kişinin yaşadığı 5 katlı apartman karantinaya alındı.

Binada başka vaka görülmemesi ve 14 günün dolması ile karantina süresi sona erdi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2020.07.20 13:15 - Son Güncellenme: 2020.07.20 13:15 - HABER MERKEZİ
A