5 kişi sobadan zehirlendi

5 kişi sobadan zehirlendi

KAHRAMANMARAŞ'ın Türkoğlu İlçesi'nde sobadan sızan karbon monoksit gazından zehirlenen aynı aileden 5 kişi hastanede tedaviye alındı.

2014.01.19 16:44 - Son Güncellenme: 2014.01.19 16:45 - Yaşam - HABER MERKEZİ
A
5 kişi sobadan zehirlendi

Dedeler Köyü'nde oturan Davut Yılmaz eşi Sabriye ile çocukları; Hatice, İlyas ve Fatih Mehmet, dün gece sobadan sızan karbon monoksit gazından zehirlendi. Eve çağırılan ambulanslarla Kemal Beyazıt Fizik Tedavi Hastanesi'ne götürülerek oksijen tedavisi uygulanan Yılmaz çifti ve 3 çocuğunun sağlık durumlarının iyi olduğu açıklandı.

 

Diğer Yaşam Haberleri için tıklayın


2014.01.19 16:44 - Son Güncellenme: 2014.01.19 16:45 - HABER MERKEZİ
A