5 ev karantinaya alındı
GAZİANTEP'in Nurdağı ilçesinde, koronavirüs testi pozitif çıkan güvenlik korucusuyla temas kuranların yaşadığı 5 ev karantinaya alındı.
2020.04.27 15:50 - Son Güncellenme: 2020.04.27 15:51 - Güncel - HABER MERKEZİ
Gökçedere Mahallesi'nde yaşayan güvenlik korucusu olan A.T., rahatsızlanınca hastaneye başvurdu. Yapılan Covid-19 testi pozitif çıkan A.T., Gaziantep'e sevk edildi. A.T. tedavi altına alınırken, ailesi ile temas kurduğu kişilerin yaşadığı Gökçedere ve Karaburçlu Mahalleleri'ndeki 5 ev karantinaya alındı.
Jandarma, 5 evin çevresinde giriş-çıkış olmaması için önlem aldı.