45 gün sonra Drogba!
Son golünü 15 Aralık'ta G.Birliği'ne atan Drogba, o günden beri suskundu. Fildişili yıldız Elazığspor maçıyla geri döndü.
2014.01.30 00:30 - Son Güncellenme: 2014.01.30 00:32 - Spor - HABER MERKEZİ
G.SARAY'IN suskun golcüsü Drogba, dün şeytanın bacağını kırdı. Son golünü ligde G.Birliği'ne atan Fildişili oyuncu, 45 gün sonra yeniden golle buluştu. 15 Aralık'taki lig maçında G.Birliği filelerini havalandıran Drogba dün de Elazığspor karşısında yakaladığı bir çok fırsatta kaleci Zülküf'ü geçemedi. Ancak 44. dakikada attığı golle bu şanssızlığını kırmayı başardı. Drogba, Burak'ın yokluğunda Umut Bulut'la birlikte forvette yer aldı. Aslan'ın diğer golcüsü Burak Yılmaz'ın da dünkü maçla cezası doldu. Elazığ'la oynanan kupa maçında kırmızı kart gören ve 2 maç ceza alan Burak Yılmaz, G.Antep maçında oynamamıştı. Burak Yılmaz dün de forma giymeyerek cezasını doldurdu.