44 yıl sonra Hyde Park'ta

44 yıl sonra Hyde Park'ta

Rolling Stones yıllar sonra İngiltere'nin simgesi olan parkta konser verdiler...

2013.07.08 14:53 - Son Güncellenme: 2013.07.08 14:54 - Magazin - HABER MERKEZİ
A
44 yıl sonra Hyde Park'ta

Yaşayan rock efsanelerinden oluşan Rolling Stones grubu, geçen cumartesi akşamı, 1969 yılından beri ilk kez İngiltere'nin başkenti Londra'nın simgelerinden olan Hyde Park'ta konser verdi. "Start Me Up" ve "It's Only Rock and Roll"la 2 saatlik konsere başlayan grubun solisti Mick Jagger "Aranızda 1969'da burada olan var mı?" diye sordu ve "Sizi yeniden görmek güzel, hoşgeldiniz" diye kalabalığa seslendi.

Geçen yıl 50'nci yıllarını kutlayan Rolling Stones'u dinlemeye gelenler arasında 20'li yaşlardaki hayranları da vardı, 50'li yaşlardaki hayranları da... 13 Temmuz'da, Hyde Park'ta bir konser daha verecek olan grup, 65 bin kişiye unutamayacakları bir akşam yaşattı.

Diğer Magazin Haberleri için tıklayın


2013.07.08 14:53 - Son Güncellenme: 2013.07.08 14:54 - HABER MERKEZİ
A