40 öğrenci hastanelik oldu

40 öğrenci hastanelik oldu

Antalya'da okulda aşı sonrası reaksiyon gösteren 40 öğrenci, tedbir amacıyla hastaneye götürüldü. Bir süre hastanede bekletilen öğrenciler, ardından evlerine gönderildi.

2018.10.05 17:41 - Son Güncellenme: 2018.10.05 17:41 - Güncel - HABER MERKEZİ
A
40 öğrenci hastanelik oldu

Olay, öğle saatlerinde Aksu ilçesinde bulunan Pınarlı Cumhuriyet İlkokulu'nda meydana geldi. Sabah okula gelen sağlık görevlileri, 8'inci sınıflara aşı uygulaması yaptı. Aşı sonrası görülen reaksiyon nedeniyle 40 öğrenci, okula gelen ambulanslarla tedbir amaçlı çeşitli hastanelere götürüldü. Hastanelerde bir süre bekletilen öğrenciler, öğle saatlerinde taburcu edildi.

Diğer Güncel Haberler için tıklayın


2018.10.05 17:41 - Son Güncellenme: 2018.10.05 17:41 - HABER MERKEZİ
A